Purito

​A Purito egy dél-koreai bőrápolási márka, amelyet 2013-ban alapítottak azzal a céllal, hogy természetes, biztonságos és környezetbarát kozmetikumokat kínáljon. Nevének jelentése a "Purify" (tisztítani) és a "To" (föld) szavak kombinációja, amely a tiszta összetevőkre és a természethez való visszatérésre utal. ​

A Purito termékei vegánok, állatkísérlet-mentesek, és mentesek az alkoholtól, mesterséges illatanyagoktól, parabénektől és más irritáló összetevőktől. Különösen népszerűek az érzékeny bőrűek körében, mivel a márka olyan összetevőket használ, mint a Centella Asiatica, amely nyugtató és regeneráló hatásáról ismert.

A fenntarthatóság kiemelt szerepet kap a Purito filozófiájában: újrahasznosított és biológiailag lebomló csomagolásokat alkalmaznak, valamint a nyereség egy részét környezetvédelmi szervezeteknek adományozzák.